评测

当前位置:首页 > 评测 > 新品发布 > 正文

图尔 锁线器——2019神灯奖申报技术

大件事要分享到:
2018-12-26 作者: 来源:中山市图尔灯饰配件有限公司 浏览量: 网友评论: 0

摘要: 图尔 锁线器,为中山市图尔灯饰配件有限公司2019神灯奖申报技术。


项目名称: 图尔 锁线器

cable gripper

申报单位: 中山市图尔灯饰配件有限公司

综合介绍或申报理由:

公司生产锁线器已超过7年,是公司的主打特色产品之一,产品质量优良,获得客户的认可。 锁线器的种类多样,直接生产近百种规格不同的锁线器,也可接受定制。

主要技术参数:

Surface Treatment: nickel-plated

Sample: Free sample available for exisiing dimension

Material: copper ,Iron or other

Certificate: ROHS

Application: LED Panel Lights,hanging lights,panel lights ect.

Size: customizable

Usage: Fit for 1.0mm~3.0mm cable

Delivery Time: 3~5 days after receive 30% deposit

Packaging Details: 1pcs/polybag or as customers requirements


申报单位介绍:

中山市图尔灯饰配件有限公司是灯具钢丝吊绳、锁线器、万向接头,刹车线、以及各类五金车件等产品专业生产加工的公司,拥有完整,科学的质量管理体系并获取ISO质量管理体系认证。8年来专业制造电缆夹具和吊架,OEM,免费提供样品,可根据客户的要求定制加工,公司拥有完善的管理体系和先进的生产设备,CNC高精密自动车床,数控机床,锌头压铸机,走心机,数控自动开线机,微电脑式拉力机及其他生产和测试设备。

Zhongshan Tuer Lighting Accessories Co.,Ltd is a specialty manufacturer that produces suspension kit,cable gripper,swivel,brake cable and every kinds of lighting hardware and accessories.We have a complete and scientific quality management system and have got the ISO9001 Quality System Certification.Our integrity,sterngth and quality of products have been recognized by the industry. The company has perfect management system and advanced production equipment,high precision automatic lathe,CNC numerical control machine tool,zinc die casting machine,centrifuge,CNC automatic line machine and other production and testing equipment.

产品图片:

凡本网注明“来源:阿拉丁照明网”的所有作品,版权均属于阿拉丁照明网,转载请注明。
凡注明为其它来源的信息,均转载自其它媒体,转载目的在于传递更多信息,并不代表本网赞同其观点及对其真实性负责。
| 收藏本文