评测

当前位置:首页 > 评测 > 新品发布 > 正文

带透镜160°一灯可剪蛇形灯带---SP20LA2-S——2019神灯奖申报设计类

大件事要分享到:
2019-02-16 作者: 来源:深圳市零奔洋实业有限公司 浏览量: 网友评论: 0

摘要: 带透镜160°一灯可剪蛇形灯带---SP20LA2-S,为深圳市零奔洋实业有限公司 Shenzhen LingBenYang Industry Co,. LTD.2019神灯奖申报设计类产品。



项目名称:

带透镜160°一灯可剪蛇形灯带---SP20LA2-S

S-shape Strip with 160° Lens with one led cuttable---SP20LA2-S

申报单位(或个人):

深圳市零奔洋实业有限公司 Shenzhen LingBenYang Industry Co,. LTD.

综合介绍或申报理由:

Features: Sourced by SMD6060 LED, 5000*10mm 160°beaming angle with Lens. One LED Cuttable CE, ROHS and UL certified. Warranty 3 years

特征: SMD6060灯珠, 5000*10mm 带透镜,160°发光角度,均匀光线 一灯可剪 CE,ROHS和UL认证 3年质保

Application Apply to 6-10cm depth signs at airports, metros, banks, buildings and shopping malls, etc..

应用: 放在6-10cm深的标识字中,用于机场,地铁,银行,建筑物和商场,等等。

主要技术参数:

Specifications: Part Number: SP20LA2-S

SMD: 6060led

CCT(K): 7000K---Can be other color temperature(warm, pure, cold white)

Beaming Angle(°): 160

Luminous Flux(lm): 850

Voltage(V): DC12V

Power(W): 10

Dimension(mm): 5000*10

Working Tem.(℃): -25~+60

Storage Tem.(℃): -25~+70

Protection Grade: IP33

主要技术参数: 产品型号:SP20LA2-S

灯珠: 6060led

色温CCT(K):7000K ---可以是其他色温(暖白,正白,冷白)

发光角度(°):160

光通量(lm):850

电压(V):DC12V

功率(W):10

尺寸(mm):5000 * 10

工作温度(℃): - 25~ + 60

储存温度(℃): - 25~+ 70

防护等级:IP33

技术及工艺创新要点:

With lens 160° beaming angle--lighting uniformity, one led cuttable--more convenient to install, 360°bendable--easier to install in letter corner.

带透镜发光角度为160°--发光更加均匀, 一灯可剪--安装更加便捷,360°可折叠--便于安装在折角字里面。

申报单位(或个人)介绍:

LBY is a professional manufacture specializing in development, production, marketing of LED Light Source for worldwide sign industry. Since 2004, we have been devoted to designing and producing more efficient LED Products and easier to install.

零奔洋是一家专注于LED光源研发、生产和营销的专业制造商,为全球标识行业提供服务。 自2004年以来,零奔洋一直致力于设计和生产更高效和更易于安装的LED产品。

Today, LBY--that name means high quality, great light efficiency and high cost performance. LBY Family have about 500 employees, and LBY factory covers 10.000㎡ with ISO9001:2015 certification. Besides, all of our products approved by UL, CE , ROHS and BIS. Now, We have 22 domestic offices and built very strong partnerships with our distributors more than 50 ries. We have attended about 20 Lighting Fairs all over the world in one year including FESPA.

如今,零奔洋, 这个名字代表的是高质量,高光效和高性价比。 零奔洋大家庭拥有约500名员工,工厂占地10000平方米,也通过ISO9001:2015认证。另外,零奔洋几乎所有的产品都通过了UL, CE, ROHS和BIS的认证,质量有保证。现在,我们有22个国内办公室,同时和50多个国家的经销商有着非常密切的合作关系。另外,我们每年都会参加高达20来个全国各地的展会,其中包括FESPA的各国展会。

相关产品图片:

凡本网注明“来源:阿拉丁照明网”的所有作品,版权均属于阿拉丁照明网,转载请注明。
凡注明为其它来源的信息,均转载自其它媒体,转载目的在于传递更多信息,并不代表本网赞同其观点及对其真实性负责。
| 收藏本文